Anime & játék leirás & Manga képek

Játékok, képek n@meg viccek$$$$$

Mi az Open ttd???

Az OpenTTD (Open Transport Tycoon Deluxe) a Chris Sawyer által írt, Microprose által 1995-ben kiadott Transport Tycoon Deluxe című stratégiájának nyílt forráskódú klónja, melyet az eredeti játék assembly kódjának visszafejtése után C (a 0.6.0-s verzió óta C++) nyelven írtak.
A játékban egy szállítási vállalat szerepében kell a szállítással pénzt szereznünk. Szállíthatunk utastól kezdve a vasércig mindent, természetesen mindehhez külön vagonok, szállító járművek állnak rendelkezésünkre. A játék elején nincs túlságosan sok pénzünk, de ésszerű építkezéssel, vásárlással hamar biztos pénzügyeink lesznek a játékban, és csodálatos közlekedési hálózatokat is építhetünk.


Az elszállított árukért pénzt kapunk, melyből tovább fejleszthetjük a szállítási vállalatunkat, és akár monopóliumok is lehetünk, és az ellenséges szállítási vállalatokat idővel felvásárolhatjuk.
De ha kedvünk tartja, valódi emberek ellen is játszhatunk, a beépített többjátékos-mód segítségével, interneten keresztül, több száz szerver között válogathatunk, de indíthatunk sajátot is.
Az OpenTTD-hez számtalan kiegészítő, jármű, épület, grafika, és pálya érhető el az interneten, ingyen, így szinte sohasem lesz egyhangú a játék!

open ttd kataszrófák:


Ha a katasztrófákat bekapcsoljuk a nehézségi beállításoknál, véletlenszerű katasztrófák lesznek a játékban. A katasztrófák nem egyenlőek a járművek ütközésével. Most lássuk, milyen katasztrófák vannak a játékban, és miket érdemes róluk tudni.



1. Zeppelin zuhanás
1930-1950: Egy Zeppelin jelenik meg a térkép szélén, és repül a térképen. Amikor egy repülőtér fölé érkezik, lezuhan. A Zeppelin maradványai fél évig maradnak a kifutópályán, miközben eltorlaszolják a repülőteret.


2. Kis UFO
1940-1970: Egy kis UFO repül mindenfelé, miközben keresi az egyik közúti járművedet. Ha talált egyet, leszáll, a közúti jármű lerobban, majd megsemmisül.


3. Olajfinomító robbanás
1960-1990: Egy katonai repülőgép repül egyenesen az egyik olajfinomító felé, és felrobbantja azt. A létesítményt újjáépítik, tehát nem nagy katasztrófa, ha felrobban, de ameddig épül, nem termel árut.

4. Gyár robbanás
1970-2000: Egy katonai helikopter repül a gyár felé, majd rakétákat lő rá, és a gyár felrobban. Akárcsak az olajfinomító robbanásnál, itt is újjáépítik, de ameddig épül, nem termel árut.

5. Nagy UFO
2000-2100: Egy nagy UFO repül mindenfelé, miközben a vasúti pályáid egy részét keresi, hogy leszálljon. Amikor a nagy UFO leszáll, a közelben lévő vonatok, és közúti járművek lerobbannak. Egy katonai repülőgép érkezik kis idővel később, egy bombát dob az UFO-ra, és a közelben lévő sínekkel, városi épületekkel, fákkal együtt felrobban. Ha a sínen vonat van, nem robban fel, és a vonatnak sem lesz baja. Ez az egyik legkomolyabb katasztrófa, ugyanis ha egy fontosabb vasúti csomópontnál történik, komoly zűrzavart okozhat az eltévedő vonatok, és az újraépítendő vasúti sínek miatt.


6. Szénbánya-süllyedés
1950-1985: Ha egy szénbánya megsüllyed, egy véletlen hosszúságú csíkban csökken a talaj magassága, és az útban lévő vasút, farm, városi épületek, stb. lerombolódnak.

7. Tengeralattjárók
Nem robbant fel semmit, semmi katasztrófát nem okoz.

1940-1965: Kicsi tengeralattjáró. Elég ritka.
1975-2010: Nagy tengeralattjáró. Jelentősen nagyobb, és egy kicsivel ritkább.

Forrás: wiki.openttd.org

Openttd cargodist:


A játék egy nagy újítása a Cargodist, mely a magyar közösség számára elég ismeretlen. Egy rövid (tényleg rövid) cikkel próbálom ezt a tudást pótolni és megszerettetni ezt a patchet.



Célja
Röviden annyi, hogy célt ad a szállítható árucikkeknek. Ez az utasoknál előnyös főleg, de a többinek is ad célokat. Azért jó, mert az utasok végre nem úgy viselkednek mint 1 tonna kő, hogy ahol felhasználják őket, oda lehet szállítani, mindegy honnan hoztuk (pl. mint a szén).

Előnyei
Nem tudom hogy ez előnynek számít-e, de sokkal összetettebb szállítási rendszerek építését teszi szükségessé, értelmet kapnak a helyijáratos buszok, villamosok, a reptereket és nagy pályaudvarokat nem muszáj a város szívébe építeni, ki lehet hordani az embereket busszal, hogy aztán átszállhassanak más járművekre.

Hátrányai
Igen, sajnos hátrányai is vannak. Leginkább csak zavaró tényezőkről beszélhetünk, pl. ha sok szénbányából szenet viszünk egy erőműhöz, de valamelyik szénbányás állomás vonzáskörzetében van egy másik erőmű is, akkor a szén egy része oda akar majd menni, nem pedig oda ahova mi eredetileg szállítani akartuk. Ezt egy "Nincs berakodás" paranccsal a menetrendben ki lehet szűrni, de mindenesetre elég idegesítő tud lenni mikor az erőmű később települ rossz helyre és felborítja a szállítási láncot.
Továbbá, mivel nem hivatalos kiadás, ezért a fordítás nem teljeskörű, lesznek angol szavak is.

Betöltése
ITT van egy topik amiben ezzel a Cargodist-el foglalkoznak, Kb hetente készül új verzió, mindig az aktuális nightlykre. Csak le kell tölteni egy ilyen .zip-et/.rar-t (jelen esetben ezt), és kicsomagolni, aztán belemásolni vagy a TTD alap fájljait, vagy az OpneGFX-et. Ha tartalomletöltővel töltöttük le az OpenGFX-et, akkor nem is kell csinálnunk semmi mást, mint kicsomagolni egy könyvtárba és játszani.

Összegzés, rövid leírás
A Cargodist szerintem az egyik legjobb és leghasznosabb fejlesztés jelenleg az OTTD-ben, sokkal élvezetesebb és valósághűbb lesz a játék vele.
A használatáról annyit, hogy érdemes a város különböző pontjairól helyi busszal/villamossal/metróval összehordani az embereket egy nagy terminálra, ahonnan más városokba mennek a vonatok vagy akármik. Más városoknál érdemes ugyanezt a szisztémát lemásolni.
Arra számítani kell hogy iszonyat mennyiségű utast képes néha legenerálni (500 fős faluban 3200 várakozó utas), de nem hiába van még fejlesztési stádiumban, és a nagy utasmennyiségek miatt viszont könnyen meg lehet gazdagodni utasszállításból.
A lenti képen látható, hogy ha rákattintunk az állomáson várakozó árucikk nevére, kirészletezi hogy mi hova, vagy min át akar menni, ezt tudjuk állítani az "Amount" szöveg alatt.

Szöveg jelentések:
Source-Via-Destination = honnan jött - melyik állomáson akar átmenni - célállomás
Source-Destination-Via = honnan jött - célállomás - melyik állomáson akar átmenni
Via-Source-Destination = melyik állomáson akar átmenni - honnan jött - célállomás
Via-Destination-Source = melyik állomáson akar átmenni - célállomás - honnan jött
Destination-Source-Via = célállomás - honnan jött - melyik állomáson akar átmenni
Destination-Via-Source = célállomás - melyik állomáson akar átmenni - honnan jött

Rá kell kattintani mindegyik sorra hogy megnyissuk ezeket a felsorolásokat, ami kirészletezi a dolgokat az általunk kiválasztott sorrendben. Ameddig + jel van a sor végén, addig tovább nyitható.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 25
Havi: 81
Össz.: 39 973

Látogatottság növelés
Oldal: Open ttd
Anime & játék leirás & Manga képek - © 2008 - 2024 - openttdfma.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »